SAP Support szolgáltatások

Onespire Zrt.

SAP support szolgáltatások

Onespire SAP Support szolgáltatások

Cégünk komplex SAP szolgáltatásokat és ehhez kötődő megoldásokat nyújt, amelyek az ötlet megszületésétől a tervezésen és a bevezetésen át, a folyamat teljes életciklusát lefedik.

A Onespire Zrt. SAP Support szolgáltatását azzal a céllal hoztuk létre, hogy az Ügyfeleink számára folyamatosan elérhető legyen az általuk használt SAP ECC és S/4HANA rendszermegoldásokhoz a professzionális támogatás.

Legyen szó egy hiba megoldásáról, vagy akár felhasználó számára nyújtott segítségről, tanácsadóink és fejlesztőink állandóan készen állnak rá, hogy segítséget nyújtsanak a szerződött partnereink számára.

Napi támogatás bárhol és bármikor

24/7 támogatás részeként, az Ügyfél igényétől függően, képesek vagyunk akár a teljes SAP support feladatok átvételére, de sok éves tapasztalattal rendelkezünk a lokális IT-k, illetve az üzleti szervezeti egységek kiterjesztett védőhálója szerepében is a hazai és nemzetközi tanácsadói piacon.

Korábbi tapasztalataink alapján szintén sikereket tudunk felmutatni multinacionális támogatási környezetben, mint lokalizációs partner, aki hidat képez az anyavállalat által kialakított támogatási szervezet és a magyar lokalizációk között a napi támogatás során így gyorsítva a megoldási folyamatot.

Számunkra a legfőbb cél, hogy minden problémára a lehető leghamarabb megoldást találjunk.

Készen állunk továbbá rendszeresen előforduló beállítási feladatok elvégzésére is.

Professzionális támogatás professzionális folyamatokon keresztül

A támogatási együttműködés első lépéseként felmérjük az Ügyfél rendszereit, folyamatait, és a napi támogatás során elvárt rendelkezésre állás, és megoldási idők (SLA-k) mentén javaslatot teszünk a megfelelő kommunikációs csatornák, támogatási folyamatok kialakítására.

Szükség esetén képesek vagyunk az Ügyfél munkavállalói körében oktatásokkal növelni a közös munka hatékonyságát. Ahogy szívesen veszünk minden olyan lehetőséget, ahol mi tanulhatunk az Ügyfél tevékenységéről, folyamatairól. Hisszük, hogy a folyamatos információ áramlás és tudástranszfer visz előre minket és partnereinket az információs társadalom által támasztott kihívások közepette.

Célunk, hogy a standardizált, jól bejáratott folyamatok mellett is megmaradjon az ember-ember kapcsolat és minden Ügyfelünk bizalommal forduljon segítségért hozzánk.

Az SAP Support szervezetünk felépítését, a rendelkezésre álló kapacitásokat rugalmasan alakítjuk Ügyfeleink igényei szerint. Megemelt kapacitással tudjuk támogatni a kritikus időszakokat, legyen az akár szabadságolások miatt, akár egy éles indulást követően, akár egy rendszeresen ismétlődő feladat következtében (pl. Éves leltár, pénzügyi évváltás).

Napi támogatáson túl, projekten innen

Amennyiben a napi SAP support tevékenység közben új igény merülne fel, tanácsadóink tapasztalatának, és a cég Kompetencia Központjaiban folyamatosan növekvő tudásbázisnak köszönhetően könnyedén tudunk reagálni. Azonosítjuk a megoldási irányokat és a kapcsolattartókon keresztül egyeztetjük a lehetőségeket és további lépéseket.

Igény esetén támogatjuk és képviseljük ügyfeleinket az SAP AG-val való kommunikáció (SAP Note-ok, bejelentések), vagy akár SAP-hoz kapcsolódó más rendszerek beszállítóival való egyeztetés során.

Széles szolgáltatás portfoliónknak köszönhetően az Ügyfél számára teljeskörű megoldást tudunk nyújtani bármely SAP terméket érintő kérdésben, sőt még azon is túl.

Végső cél: Ügyfél-elégedettség

SAP Support szervezetünk teljesítményét mindenekelőtt az Ügyfél elégedettségével mérjük.

Szolgáltatásaink nyújtása során hosszú távú partneri kapcsolatban hiszünk, ahol mi a rugalmas és megbízható üzleti partner vagyunk, aki mindig ott és annyit segít, amennyire igény van.

SAP szakmai tudásunkat, üzleti képességeinket annak szolgálatába állítjuk, hogy Ügyfeleink a saját üzleti területükön tudják hasznosítani energiáikat. Célunk, hogy az üzleti sikereik elérése során az SAP ügyviteli rendszerek egy megbízható stabil hátteret tudjanak adni a napi folyamatok végrehajtása és a döntések meghozatala során.

Várjuk ügyfeleink között, hogy bizonyíthassuk szakmai és emberi rátermettségünket!

 

Pásztor Csaba

SAP Support Szolgáltatások

Szakmai vezető: Pásztor Csaba

SAP Support Szolgáltatások vezető

Kapcsolódó SAP szolgáltatásaink

Ismerje meg szakterületeinket részletesen, bővebb információkért kattintson az alábbi linkekre:

SAP
KARBANTARTÁS MODUL

SAP INBOUND ÉS
TERMELÉSI LOGISZTIKA

SAP raktári logisztika ikon

SAP RAKTÁRI ÉS TRANSZPORT LOGISZTIKA

SAP pénzügy számvitel kontrolling ikon

SAP
PÉNZÜGY, SZÁMVITEL, KONTROLLING

SAP UI5 Fiori ikon

SAP
UI5, FIORI

SAP BI szolgáltatás ikon

SAP
BI SZOLGÁLTATÁS

SAP S4 stratégia ikon

SAP
S4 STRATÉGIA

SAP ABAP fejlesztés ikon

SAP
ABAP FEJLESZTÉS

Kérdése van SAP szolgáltatásainkkal kapcsolatban?

Küldje el e-mail címét és kérdését, szakértőnk megkeresi Önt két munkanapon belül!

13 + 5 =

Kapcsolat

 

Onespire Zrt. iroda MOM park

Onespire Zrt.
E-mail: info@onespire.hu
+36 1 791 8331
MOM Park Irodaház – 1123, Budapest, Alkotás u. 53. II.
Share This