SAP támogatási szolgáltatások

Folyamatos és teljes körű SAP szupport

SAP támogatási szolgáltatások

Folyamatosan elérhető professzionális támogatás az SAP ECC és az S/4HANA megoldásokhoz

SLA alapú elérhetőség, megoldási idők, kommunikációs csatornák és támogatási folyamatok a napi szupport tevékenységekhez

Lokalizációs támogatás, ügyféloldali munkatársak oktatása, SAP AG-vel való kommunikáció kezelése

Megoldás megtalálása minden SAP-pel kapcsolatos problémára, a lehető leghamarabb

Folyamatos információáramlás és tudásátadás a lehető legjobb szolgáltatások és megoldások érdekében

Az erőforrások elérhetősége és SAP támogatási szervezetünk felépítése rugalmasan alakítható az igényekhez

Onespire SAP támogatási szolgáltatások

Cégünk komplex SAP szolgáltatásokat és ehhez kötődő megoldásokat nyújt, amelyek az ötlet megszületésétől a tervezésen és a bevezetésen át, a folyamat teljes életciklusát lefedik.

A Onespire Zrt. SAP Support szolgáltatását azzal a céllal hoztuk létre, hogy az Ügyfeleink számára folyamatosan elérhető legyen az általuk használt SAP ECC és S/4HANA rendszermegoldásokhoz a professzionális támogatás.

Legyen szó egy hiba megoldásáról, vagy akár felhasználó számára nyújtott segítségről, tanácsadóink és fejlesztőink állandóan készen állnak rá, hogy segítséget nyújtsanak a szerződött partnereink számára.

Folyamatos SAP támogatás bárhol és bármikor

24/7 támogatásunk részeként, Ügyfeleink igényének megfelelően, képesek vagyunk akár a teljes SAP support feladatok átvételére. Sokéves tapasztalattal rendelkezünk a lokális IT-k, illetve az üzleti szervezeti egységek kiterjesztett védőhálója szerepében is a hazai és nemzetközi tanácsadói piacon.

Korábbi tapasztalataink alapján szintén sikereket tudunk felmutatni multinacionális támogatási környezetben, mint lokalizációs partner, aki hidat képez az anyavállalat által kialakított támogatási szervezet és a magyar lokalizációk között a napi támogatás során így gyorsítva a megoldási folyamatot.

Számunkra a legfőbb cél, hogy minden problémára a lehető leghamarabb megoldást találjunk.

Készen állunk továbbá rendszeresen előforduló beállítási feladatok elvégzésére is.

Professzionális támogatás hatékony folyamatokon keresztül

A támogatási együttműködés első lépéseként felmérjük az Ügyfél rendszereit, folyamatait, és a napi támogatás során elvárt rendelkezésre állás, és megoldási idők (SLA-k) mentén javaslatot teszünk a megfelelő kommunikációs csatornák, támogatási folyamatok kialakítására.

Szükség esetén képesek vagyunk az Ügyfél munkavállalói körében oktatásokkal növelni a közös munka hatékonyságát. Ahogy szívesen veszünk minden olyan lehetőséget, ahol mi tanulhatunk az Ügyfél tevékenységéről, folyamatairól. Hisszük, hogy a folyamatos információ áramlás és tudástranszfer visz előre minket és partnereinket az információs társadalom által támasztott kihívások közepette.

Célunk, hogy a standardizált, jól bejáratott folyamatok mellett is megmaradjon az ember-ember kapcsolat és minden Ügyfelünk bizalommal forduljon segítségért hozzánk.

Az SAP Support szervezetünk felépítését, a rendelkezésre álló kapacitásokat rugalmasan alakítjuk Ügyfeleink igényei szerint. Megemelt kapacitással tudjuk támogatni a kritikus időszakokat, legyen az akár szabadságolások miatt, akár egy éles indulást követően, akár egy rendszeresen ismétlődő feladat következtében (pl. Éves leltár, pénzügyi évváltás).

Napi támogatáson túl, projekten innen

Amennyiben a napi SAP support tevékenység közben új igény merülne fel, tanácsadóink tapasztalatának, és a cég Kompetencia Központjaiban folyamatosan növekvő tudásbázisnak köszönhetően könnyedén tudunk reagálni. Azonosítjuk a megoldási irányokat és a kapcsolattartókon keresztül egyeztetjük a lehetőségeket és további lépéseket.

Igény esetén támogatjuk és képviseljük ügyfeleinket az SAP AG-val való kommunikáció (SAP Note-ok, bejelentések), vagy akár SAP-hoz kapcsolódó más rendszerek beszállítóival való egyeztetés során.

Széles szolgáltatás portfoliónknak köszönhetően az Ügyfél számára teljeskörű megoldást tudunk nyújtani bármely SAP terméket érintő kérdésben, sőt még azon is túl.

Végső célunk: Ügyfélelégedettség

SAP Support szervezetünk teljesítményét mindenekelőtt az Ügyfél elégedettségével mérjük.

Szolgáltatásaink nyújtása során hosszú távú partneri kapcsolatban hiszünk, ahol mi a rugalmas és megbízható üzleti partner vagyunk, aki mindig ott és annyit segít, amennyire igény van.

SAP szakmai tudásunkat, üzleti képességeinket annak szolgálatába állítjuk, hogy Ügyfeleink a saját üzleti területükön tudják hasznosítani energiáikat. Célunk, hogy az üzleti sikereik elérése során az SAP ügyviteli rendszerek egy megbízható stabil hátteret tudjanak adni a napi folyamatok végrehajtása és a döntések meghozatala során.

Csaba több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik az SAP tanácsadás területén.

Logisztikai SAP tanácsadóként számos nagyvállalati ERP bevezetésben részt vett itthon és külföldön egyaránt, később integrációs vezetőként, projektvezetőként és tanácsadási vezetőként dolgozott.

Csaba cégvezetőként a vállalat SAP szolgáltatásaiért, kompetencia fejlesztéséért, valamint kiemelt ügyfelek és projektek támogatásáért felel.

Pásztor Csaba Onespire

Pásztor Csaba

Az SAP Támogatási szolgáltatások Kompetencia Központ vezetője

Ügyfeleink

Célunk, hogy stratégiai partnerként kínáljunk ügyfeleinknek prémium fejlesztési és tanácsadási portfóliónkat. Hosszútávú és szoros munkakapcsolatot építettünk ki ügyfélkörünkkel.

 

Tekintse meg bejegyzéseinket ebben a témában!

SAP szolgáltatásaink

Részletekért kérjük kattintson a képekre!

SAP raktári és transzport logisztika szolgáltatások

SAP logisztikai szolgáltatások

SAP pénzügy, számvitel, kontrolling szolgáltatások

SAP ingatlanmenedzsment szolgáltatások

SAP karbantartás szolgáltatások

SAP Business Intelligence szolgáltatások

SAP UI5 és SAP Fiori szolgáltatások

SAP ABAP fejlesztési szolgáltatások

Kérdése van az SAP Támogatási szolgáltatásainkkal kapcsolatban?

Küldje el és szakértőink megválaszolják!

Adatkezelési hozzájárulás*

7 + 5 =